30 Kasım 2008 Pazar

Londra'nin En Guzel Kurbiyecisi!

Covent garden bir cok seyi ile unlu olabilir ancak Ben's Cookies bambaska!! Ilk magazasi 1983'te Oxford'da bulunan Covered Market'ta acilan Ben's Cookies'in 5i Londra'da olmak uzere toplam 10 magazasi var.
Cranberry & beyaz cikolata sahsen favorim ancak deneyebileceginiz 15 cesit daha kurabiye bulunmakta :) Yanina icinizi baymayan tatlilikta olan sicak cikolata almanizi oneririm. Zaten onunden gecerken kurabiye kokusu sizi magazaya dogru surukleyecek ancak onunuzde bir kuyruk gorurseniz umidinizi yitirmeyin, kesinlikle beklediginize degecek.
E magazanin kurucusu bir cikolata asigi olunca tum kurabiyelerin icinde de bildigimiz cikolata veya beyaz cikolata oluyor elbette. Helge Rubinstein'in Ben's cookies'i acmanin disinda cikolata, ve ahcilik uzerine yazdigi kitaplari da mevcut. amazon'dan bulabilirsiniz.
Bu arada kurabiyelerinizi yerken oturdugunuz yerden bir anda baslayan gosterileri de izlemeyi ihmal etmeyin...
Son olarak da isiklandirilmis bir covent garden resmi koymadan olmazdi...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Kendi web sitemde böyle bir şey sonrası istedim ve bu bana bir fikir verdi. Sağ olsun.