4 Mayıs 2009 Pazartesi

Londra'da Yastik Alti

Turkiye'de yastik alti, para veya cocuk masal kitaplari icin kullaniliyor olabilir ancak Londra'da Ala Turca tarafindan sahnelenen sahane bir tiyatro oyununun adi! Bu kadar zamandir Londra'da muzikal, sergi, konser, defile ve pub'lara gitmeyi pek de ihmal etmemistim ancak Turkce + Ingilizce olarak sahnelenen bir oyuna gitmek acikcasi aklima gelmemisti.

Oyun muhtesem, ilk olarak oyuncular tarafindan yazilmis. Oyunun dekoru yalnizca yastik, carsaf, bir kac kiyafet ve oyuncular! Bos bir sahneyi bir anda 11 oyuncunun yastik ve carsaflariyla yere yatarak doldurmasi ve sahnedeki dialog/monologari hayal etmeyi deneyebilirsiniz. Lakin oyuna gelmeden once ben de ayni seyi denedim ve hadi bakalim nelere sahit olacagiz diyerek Arcola tiyatrosuna yollandim. Oyun, Turkiye'den Londra'ya yeni gelmis/Londra'da yasayan cesitli profillerden insanlarin samimi duygularini seyirciyle durustce paylasmasina dayanmakta. Iyi ki de gitmisim. Siz de gitmediyseniz hala gorme sansiniz var. Oyun 10, 17 and 24 Mayıs'ta da sahneleniyor olacak. Ucretsiz oldugunu da belirtmis miydim :)
Adres: Arcola Theatre, Arcola Street, London E8 2DJ
Gmap icin tiklayin.

Hiç yorum yok: